🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گذر به این خیابان

(ثبت: 229589) مرداد 3, 1399 

 

هر گٔه که گذر به این خیابان اُفتد
باران دلم شروع به باریدن کرد
از بس که با هم در اینجا بودیم
حالا که جدا شدیم دلم میگیرد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا