🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زاده ی نور

(ثبت: 229547) مرداد 1, 1399 

 

زاده ی نور بودی ، هیچ نمی دانستیم
سونیا تاج وفا داشتی و غافل بودیم
تا که رفتی وفا را یافتیم
به محال دل خود ارزش نور دانستیم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    مرداد 1, 1399

    🌹🌹🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    مرداد 1, 1399

    سلام و درود
    لطفا به سه شعر
    در مسابقه ی کارگاهی سایت
    (با ذکر نام خود) رأی بدهید!
    سپاس👇👇👇

    http://sherepaak.com/229680/—-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا