🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آیه های ناز

(ثبت: 268124) اسفند 15, 1402 
آیه های ناز

بسمه اللطیف
آیه های ناز

اگر چه حسرتت را مانع پرواز می بینم
هنوز ای عشق دل را با غمت دمساز می‌بینم

دلم مومن به نور بیکران و پاک اعجازی است
که در شان نزول آیه های ناز می بینم

دوام دولت بیدار را در اوج ناکامی
در آسودن کنار همدلی همراز می بینم

سیاهی های این دوران پرآشفتگی را چون
سرازیری موی دلبر طناز می بینم

سیاهی چون که از حد بگذرد صبحی است در راه و
طلوع مهر را در بدو این آغاز می بینم

چراغی از غزل افروز اینک که جهانی را
به شب محتاج شعر حافظ شیراز می بینم

بخوان مهدی سرود عشق را مستانه که این دم
وجود خویش را سرشار از اعجاز می بینم

 

#مهدی_رستگاری
بیست و نهم بهمن سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
هجدهم فوریه ۲۰۲۴ میلادی
غزل سرایی گروه ادبی《ادیبانه》

دفتر شعر روزگاران

۱۰۰۶

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    اسفند 15, 1402

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌹

  2. صدیقه پناهنده

    اسفند 16, 1402

    درود .زیبا سرودید

    • مهدی رستگاری

      اسفند 17, 1402

      درود و سپاس فراوان بانوی گرانقدر🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا