🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ابر گریان

(ثبت: 262807) مرداد 20, 1402 
ابر گریان

بسمه اللطیف
ابر گریان
در وصف وجود منور حضرت رباب (علیها السلام)

ای کوه ایمانی که بودی تکیه گاهم
من بی تو بس آشفته حال و بی پناهم

بی نور تو در ظلمت اهل زمانه
بیزار از این مردم گم کرده راهم

دریای بی پایانی از اندوه و حسرت
طوفان بی آرام اشک  و درد و آهم

من ابر گریان بر حسینم اهل عالم
در سوگواری حق  تعالی شد گواهم

من مادر کوچک ترین سرباز میدان
افشاگر اوج جنایات سیاهم

آتشفشان حسرتم؛ نامم رباب است
سیل سرشک جاری این بارگاهم

من مظهر عشق و وفای او به عالم
من همسر دلداده و مفتون شاهم

حتی به شام تیره و بند اسارت
در آسمان عشق من تابنده ماهم

در مجلس سوگ حسینی چون نشستی
آن دم که شد اسباب توفیقت فراهم

مهدی چو اشکی می فشانی بر شهیدان
تعظیم کن بر عزت خورشیدجاهم

 

غبار دستگاه حسینی- مهدی رستگاری
نوزدهم اردیبهشت سال یکهزار و سیصد و نود و پنج خورشیدی
اول شعبان المعظم 1437 هجری قمری

دفتر شعر شیدایی
۵۲۰

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 20, 1402

    من مادر کوچک ترین سرباز میدان
    افشاگر اوج جنایات سیاهم

    آتشفشان حسرتم؛ نامم رباب است
    سیل سرشک جاری این بارگاهم

    سلام و‌عرض تسلیت
    قلم‌تان همچنان به زیبایی نویسا باد

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏👌🌿

    • مهدی رستگاری

      مرداد 21, 1402

      درود و سپاس استاد گرامی و عرض تسلیت ماه عزای اهلدبیت علیهم السلام🌹

  2. مرداد 20, 1402

    سلام
    خیلی خوب است،
    آفرین

  3. فاضله هاشمی

    مرداد 20, 1402

    سلام بسیار زیبا سرودید

    • مهدی رستگاری

      مرداد 21, 1402

      سلام و درود. متشکرم از ابراز لطف شما🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا