🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ابر

(ثبت: 257619) فروردین 15, 1402 
ابر

 

ابرهای دلتنگی
طغیان کرده اند
تکه لباس یادت را
بر بند دلم آویخته ام
تا خشک شود
با طوفان فاصله ها
باز نم نم نم می بارند
ابرهای حضورت

 

#شیدا_شهبازی
#سپکو

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 15, 1402

    سلام

    شغر زیبای تان این بیت یغما شاعر خشتمال نیشابوری را در ذهنم تداعی کرد:

    از من جدا مشو که اگر نیم گام راه
    رفتی، میا، که زنده نبینی دگر مرا

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌🌹🌱

    • شیدا شهبازی

      فروردین 18, 1402

      سلام و احترام
      بسیار عالی 🙏👏👌💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا