🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وارونه

(ثبت: 269783) اردیبهشت 29, 1403 
وارونه

 

قلبم وارونه می تپد
و تو پرت می شوی
تا  شاهرگ گردن
حالا بگو
چگونه در ازدحام قدم ها
برای رسیدن
کفش های نو به پا کنم

 

✍#شیدا_شهبازی
📚#خوشه‌_خوشه

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    اردیبهشت 29, 1403

    سلام
    و فقط کافی ست ، زمان ویرایش ، شیدای شیرین سخن، یک علامت سوال را به آخرین واژه ی شعرش بیفزاید .

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 29, 1403

    قلبم وارونه می تپد
    و تو پرت می شوی
    تا شاهرگ گردن
    حالا بگو
    چگونه در ازدحام قدم ها
    برای رسیدن
    کفش های نو به پا کنم؟

    درود شیدای عزیز
    به قول جناب یغمایی شعرهای انروز همه خوب هستند و قابل توجه

    در پناه خدا 🌱🌹👏👏👏👏🌹🌱

    • شیدا شهبازی

      تیر 8, 1403

      سلام و عرض ادب
      ممنون از توجه و لطف نگاهتان🌺🍃

  3. صفا یغمایی

    اردیبهشت 29, 1403

    درودتان بانوشهبازی ارجمند
    خیلی زیباست.
    ببخشیددیربه نفیسه‌ی شمارسیدم.
    موفق ومویدباشید.
    🌺🌺🌺

    • شیدا شهبازی

      تیر 8, 1403

      سلام و احترام

      ممنون از لطف شما
      پیروز و شادکام باشید 🙏🌺

  4. زیبا بود و دلنشین موفق باشی و پیروز

    • شیدا شهبازی

      تیر 8, 1403

      سلام و احترام
      ممنون از شما
      به لطف خواندید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا