🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 استاد طالب زاده

(ثبت: 247530) اردیبهشت 16, 1401 

 

استاد طالب زاده نادر بود در معنا
از رویش پربار و سبز انقلاب ما
سرشار از انگیزه و ایمان و دانائی
با زندگی در غرب شد افشاگر آنها
در سیر عالم صیقلی شد جان شیدایش
با سوز و سازش پرده برمیداشت از فردا
عمرش برای رونمائی بود از ظالم
محکم دفاع میکرد از آزادی دنیا
یادش همیشه در دل یاران حق باقیست
در جبهه ی فرهنگی او سردار بی همتا
از رفتن خود باخبر بود و نمی ترسید
هم زندگی هم مرگ ایشان پرچمی بالا
در روز قدس عمق وجود او هویدا شد
رفت از همان راهی که افشا کرده رازش را
دست ترور بیهوده میکوشد ، خبر دارد
مشتش به سندان میخورد در کشور دلها
در پهنه ی پهناور ایران زمین قطعاً،
می جوشد از هر گوشه طالب زاده ای حالا.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا