🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشتباه

(ثبت: 258283) فروردین 22, 1402 

 

به تو که نگاه می کنم
خود دیوانه ام را می بینم که
به اشتباه می خواهد
مرا…!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 22, 1402

    سلام

    من اینگونه خواندم

    به تو که نگاه می کنم
    خود دیوانه ام را می بینم که
    به اشتباه می خواهد
    مرا !

    کوتاه زیبایی ست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. فروغ گودرزی

    فروردین 22, 1402

    درود استاد
    عذرخواهی میکنم
    ممنونم که منت گذاشتید و تصیح کردید

  3. مهرداد مانا

    فروردین 23, 1402

    سلام
    منم اینجور پیشنهاد میدم :

    به تو که نگاه می کنم
    دیوانه ای می بینم که
    به اشتباه می خواهد
    مرا…!

  4. فروغ گودرزی

    فروردین 23, 1402

    درود بر شما
    ممنونم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا