🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشک

(ثبت: 255692) بهمن 12, 1401 

 

حرف هایم را به
آینه گفتم
اشکهایم را نشانم داد…!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 12, 1401

    سلام

    کوتاه زیبایی ست
    هنر تصویر سازی تان عالی ست

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌👌🌱

  2. فروغ گودرزی

    بهمن 12, 1401

    درود استاد
    متشکرم از نظر ارزشمندتون
    در پناه حق 🙏🌿

  3. طارق خراسانی

    بهمن 12, 1401

    سلام مجددا
    ببینید اینطوری بهتر نمیشه

    حرف هایم را به
    آینه می گفتم
    اشکهایم را نشانم داد…!

  4. فروغ گودرزی

    بهمن 12, 1401

    سلام بر شما
    قطعا بهتر هست استاد

  5. مهدی سیدحسینی

    بهمن 13, 1401

    درود
    با آرزوی موفقیت 🌹🌹

  6. فروغ گودرزی

    بهمن 13, 1401

    درود بر شما
    برقرار باشید به مهر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا