🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 افسانه ی عشق

(ثبت: 5594) اسفند 6, 1396 

  افسانه ی عشق

         

ای  یار  بیا  امشب ، شیدا  شدنت  با  من

تو چهره  نمایان  کن ،  پیدا شدنت با من

چون  ابرِ  بهارانی ،  همواره   ببار  ای  یار

از  قطره  بُرون  آیی ،  دریا  شدنت  با من

درد  و غمِ  هجرانت ، آتش  زده  بر جانم

بشکاف  تو  قلبم  را ،  بینا  شدنت  با من

مجنون شده ام دلبر ، در حسرت دیدارت

راهی شو به  قلبِ من ،  لیلا شدنت  با من

افسانه ی عشق ما ، پیچیده به  هر کویی

از  عشق  حکایت  کن ، مانا  شدنت با من

در باغِ  دلم  ای  یار ، آهسته  قدم  بگذار

چون غنچه شکوفا شو ، مینا شدنت با من

در عالم   هشیاری  ،  دشوار  بود  مستی

تو خُمره   مهیا  کن  صهبا  شدنت  با من

چون یار تو را  خواند ، پا در رهِ  او  بُگذار

پیمانه ی  او  سرکِش ، یکتا  شدنت با من

داغ  دل (احمد)  را ، هر لحظه  نکن تازه

از  غصه   نگو   با  او  ،  آوا  شدنت  با من

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):