🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 افلاکیان

(ثبت: 6119) خرداد 17, 1397 
افلاکیان

بسم‌رب‌الشهداء

 

”  افلاکیان “
 
حقّ مطلب را ادا کردی شهید
جان شیرین را فدا کردی شهید
وقتی از ناموس، حرف آمد میان
مستِ غیرت، خون بپا کردی شهید
پرکشیدی از میان خاکیان؛
راه خود از ما جدا کردی شهید
هرکجا بودی بپا شد کربلا،
جبهه را هم کربلا کردی شهید
صبغه‌ی الله را بر دل زدی
جبهه را رنگ خدا کردی شهید
حقّ مطلب غیر این مصرع نبود :
حقّ مطلب را ادا کردی شهید

….

با احترام ؛ علی رفیعی(امید)

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند :

نظرها 10 
  1. مهران اسدپور

    خرداد 18, 1397

    درودها جناب رفیعی عزیز ؛

    دستمریزاد دوست خوبم …

    همه تا ابد مدیون خون شهدا هستیم …

    پیش از این هم این اثر را از شما خوانده بودم و بسیار زیبا و ستودنیست …

    توفیقتان افزون باد به مدد الهی…

    • علی رفیعی

      خرداد 18, 1397

      سلام و عرض ادب جناب اسدپورعزیز

      تشکر و سپاس از لطف جنابعالی

  2. خرداد 18, 1397

    سلام

    موفقیت روزافزون شما ارزوی بنده است

    پاینده باشید جناب رفیعی عزیز

    • علی رفیعی

      خرداد 18, 1397

      سلام و عرض ادب جناب سلیمی عزیز

      تشکر و سپاس از لطف جنابعالی

  3. سمانه تیموریان

    خرداد 18, 1397

    عرض سلام 

    درود بر شما 

    پایدار باشید. 

    • علی رفیعی

      خرداد 18, 1397

      سلام ودرود شاعرگرانقدربانوتیموریان ارجمند

      تشکر و سپاس از لطف شما خواهر بزرگوار

  4. طارق خراسانی

    خرداد 18, 1397

    سلام و درود 

    چند بار این اثر زیبا و ارزشمند را خواندم و از ته دل دعای تان کردم .

    خیلی دلم می خواهد از حال و هوای جبهه های دفاع مقدس برای تان بگوئیم از دوستانی که می دانستیم شهید خواهند شد .

    آنان دنیا را سه طلاقه کرده بودند به هیچ چیز جز موفقیت در کاری که بعهده داشتند فکر نمی کردند .

    نماز شب های شان دیدنی  و دعاهای شان برای شهادت شنیدنی بود .

    مهربانی و لطافت آنان از آنچه در تصور آید بیشتر بود من فقط در جبهه ها بود که مهربانی و لطافت بی حد را در بزرگمردان سلحشور به عینه دیده و لمس کردم‌.

    جانشان شاد 

    در پناه خدا 

    • علی رفیعی

      خرداد 19, 1397

      سلام و عرض ادب و احترام بحضور استاد طارق عزیز

      باتشکر از دعاهای خیرحضرتعالی

      بسیار خرسندشدم در محضراستادبزرگواری هستم که از همرزمان شهدای عزیزمان هستند…امیدوارم همواره بتوانم از خاطرات دوران دفاع و جهاد شما استاد نازنین و دیگر رزمندگان غیور ایران زمین بخوانیم و بهره ببریم … بهرمندگردیدم از کلام نورانیتان …خداوند به جنابعالی و تمام خادمین اسلام و مسلمین عاقبت بخیری عنایت فرماید… التماس دعا

      موفق و سربلند و برقرار باشید

       

       

       

  5. علیرضا حکیم

    خرداد 19, 1397

    درو  بر شما که حق شهدا را ادا کردیدید

    و چقدر زیباست همه حقشان را ادا کنند

    • علی رفیعی

      خرداد 19, 1397

      سلام و عرض ادب محضر استاد حکیم عزیز

      تشکر فراوان از نظر لطف حضرتعالی … ان شاءالله خداوند منان توفیق دهد در راه شهدای عزیزمان حرکت نماییم و در روز حساب شرمنده آن عزیزان نباشیم… موفق و پیروز باشید..التماس دعا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا