🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی مهران اسدپور
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار مهران اسدپور

واژه ها…

مهران اسدپور 14 شهریور 1402

واژه ها یا پر از محبت و مهر…

یا که بی رحم و مردم آزارند !

شعر کوتاه

خوانش: 132

سپاس: 2

تعداد نظر: 5

سخاوت…

مهران اسدپور 11 شهریور 1402

درویشِ بی دِرَم سَـر تا قَدَم سَخاست!

دارایِ بی کَـرَم تا جـان دهد گداست!

شعر کوتاه

خوانش: 118

سپاس: 8

تعداد نظر: 9

بزرگداشت حافظ…

مهران اسدپور 20 مهر 1401

 

شکـوهِ نَـظـم را بـا عـشـق آمیخت

شعر کوتاه

خوانش: 447

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

یارانه یا مدیرانه…؟!

مهران اسدپور 07 شهریور 1401

 

مُدیـرِ مؤمن از دولت؛ زمیـن و خانـه می گیرد!

شعر کوتاه

خوانش: 484

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

تحقیرِ اعداد…

مهران اسدپور 31 مرداد 1401

 

رِکــوردِ تــازه ای در بَــخـشِ فــولاد…

شعر کوتاه

خوانش: 452

سپاس: 5

تعداد نظر: 6