🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اندیشه گل سرخ …

(ثبت: 2829) آبان 26, 1395 
اندیشه گل سرخ …

به جز

دست های تو

به چه می اندیشد

گل سرخی که

بر شاخه

قامتش خمیده …

((محمد شیرین زاده))

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):