🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پایان تلخ یک تراژدی

(ثبت: 3149) دی 30, 1395 

احساس می کنم

در سینه ام

قلب یک پیر مرد

هفتاد ساله می تپد

هر دمی که فرو می برم

بوسه ایست بر لبان مرگ

و هر بازدمی که بر می آورم

حسرتی ست بر عمق جان

آه ای آنکه دوریت

پایان تلخ یک تراژدی

به نام زندگی ست …

((محمد شیرین زاده))

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):