🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باران که می‌بارد

(ثبت: 252471) آبان 4, 1401 

 

باران که می‌بارد تو در ذهنم
همراه من در زیر چتری باز
من محو تصویر تو می‌مانم
لبخند زیبایت مثال ساز

با عشق می خوانی برایم شعر
من غرق در رویای آغوشت
لب‌های سرخت چون اناری سرخ
آخر خودم قربان تن پوشت

آنقدر با ساز تو رقصیدم
چون مست در پس کوچه‌های شهر
یک لحظه حالم را ببین جانم
لطفی بکن دیگر نرو با قهر

رویای هر روز و شبم هستی
مانند مروارید با ارزش
هر وقت می‌بینم تو را از دور
قلبم به شوقت می‌کند لرزش

 

#معصومه عظیمی شاد(پریسا)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 4, 1401

    ” رویای هر روز و شبم هستی
    مانند مروارید با ارزش
    هر وقت می‌بینم تو را از دور
    قلبم به شوقت می‌کند لرزش ”

    چقدر عالی

    زیبا سرودید

    درود بر شما بانو پریسا گرامی

    زنده باشید به مهر

    💐🙏👏👏👏👏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا