🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باور

(ثبت: 255041) دی 26, 1401 

 

باور دارد نگاهم رفتنش را
بار دیگر برگشتنش را
اما انگار باور ندارد…!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درود و سپاس بزرگوار
    دست مریزاد
    استقبال از شعرتان
    باور نکردم با نگاهی رفتنش را
    در انتظارم موسمِ برگشتنش را
    بستم دخیل عشق را برگردن شب
    جرئت ندارم تا بگویم گفتنش را

    🙏🙏🙏🙏لذت بردم

    • فروغ گودرزی

      دی 28, 1401

      سپاس از نظرتون استاد
      بسیار عالی. لذت بردم

  2. سلام و درود و دست مریزاد
    سروشی زیبا از شما
    چه خوب
    و در ساختار این سروش زیبا،
    “رفتنش” و “برگشتنش” بعنوان قافیه_آهنگ، “را” بعنوان ردیف واره
    و لَخت سوم در حالتی متفاوت و برجسته، به کار رفته است.
    از نظر معنایی هم برجسته به پایان رسیده است.
    درودتان 🌿🌹🌹🌹🌿

    • فروغ گودرزی

      دی 28, 1401

      سلام یر شما
      سپاس از نگاه و نظر ارزشمندتون استاد

  3. درود و سپاس دوباره،
    امید که همچنان سروش هایی زیبا از شما بزرگوار بخوانیم!

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا