🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با من بمان

(ثبت: 234926) دی 7, 1399 

 

با من بمان
همه هستی ام با خیالت
گره خورده
و همه شب خوابت را می بینم

برای بودن، کنار تو

با کلمات سیاه
شعری سپید می سازم
و در پایان و آغاز هر شعر
آرزوی با تو بودن
با من است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):