🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برای تو ..

(ثبت: 239769) خرداد 27, 1400 

 

شمع و پروانه فقط
یك كلیشه و سمبل است..!
برایت به هیچ بیابانی هم نخواهم زد
كوهی هم نخواهم كند
ولی تمام این سالها
ادكلنی را
میزنم كه دوست داشتی
عكس‌های قدیمی‌ام رقبایم شده‌اند
تصویر مردی كه روزی
دوستش داشتی…
دوشنبه
شانزدهم مهر نود و شش
شانزدهم اكتبر
بی من تو در كجای جهانی كه نیستی؟

یعقوب قرجه داغی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا