🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار مهران قرجه داغی

 

ارتباطی ساده و بی دردسر می خواستی

غزل

خوانش: 97

سپاس: 2

 

یک نفر دستش خورد

خوانش: 122

سپاس: 1

 

پیراهنِ زردت تداعی می کند پاییز را

غزل

خوانش: 201

سپاس: 3

 

پایان سیاه داستان را چه کنم؟

چهارپاره

خوانش: 176

سپاس: 0

 

بامنی اما نفهمیدی که تنهاتر شدم

غزل

خوانش: 148

سپاس: 1

 

سعی کن پیشم نباشی، بوی نفرین می دهم

غزل

خوانش: 112

سپاس: 1

 

نگاهم هر احساسی را به آتش می كشد!

شعرنو-نیمایی

خوانش: 183

سپاس: 0

 

هنوز پیچك های روییده از قلبم انتظار تو را دارند ولی

شعرنو-نیمایی

خوانش: 399

سپاس: 0

 

تا چشم كار میكند

شعرنو-نیمایی

خوانش: 260

سپاس: 1

شعرنو-نیمایی

خوانش: 208

سپاس: 1

 

ذهن كلمات به جای مانده ، هرز رفته ام

شعرنو-نیمایی

خوانش: 248

سپاس: 0

 

سهم من از وصل تو كم نیست ، همین دیشب بود

شعرنو-نیمایی

خوانش: 176

سپاس: 0

 

خسته ام

شعرنو-نیمایی

خوانش: 151

سپاس: 2

 

چه كوتاه دوستت دارم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 179

سپاس: 2

شعرنو-نیمایی

خوانش: 123

سپاس: 1

شعرنو-نیمایی

خوانش: 167

سپاس: 2

 

انتظار زیباترین نقاشی دنیاست

شعرنو-نیمایی

خوانش: 131

سپاس: 0

 

این روزها تلخ می گذرد ، دست و دلم می لرزد از توصیفش

شعرنو-نیمایی

خوانش: 171

سپاس: 1

 

تو می دانی

شعرنو-نیمایی

خوانش: 161

سپاس: 1

 

برای هر اتفاقی می توان پاسخی یافت جز برای رفتن های نابهنگام

شعرنو-نیمایی

خوانش: 150

سپاس: 2