🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق لنگ

(ثبت: 254728) دی 19, 1401 

 

ارتباطی ساده و بی دردسر می خواستی

رازداری مطمئن از هر نظر می خواستی

عاشقی با چشم و گوش بسته منظور تو بود ؟

یا غلامی گیج و لال و کور و کر میخواستی ؟

بوسه نه ! همخوابه نه ! حتی قراری ساده نه !

دفتری از خاطرات بی خطر می خواستی !

سن من از این ادا اطوارها دیگر گذشت !

مردِ کامل بودم اما تو پسر می خواستی !

گفته بودم کار من عمری شبیخون بوده است !

از من اما جنگجویی بی جگر می خواستی !

عذر می خواهم ! بلانسبت ! ولی با این حساب

احتمالاً جای خاطرخواه ; خر می خواستی !

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):