🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بلاتکلیفی

(ثبت: 262699) مرداد 15, 1402 

 

ساحل خیالم
پر شده از بلاتکلیفی

سوار بر کدام موج
سمفونی عشق را می نوازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    مرداد 15, 1402

    سلام
    من فکر می کنم برای تقویت شعریت کار ، شاید ” بلاتکلیفی ” را حذف ، تعویض یا جابجا کنی ، نتیجه بخش خواهد بود .

    مثلا :

    بی تکلیف
    کنار ساحل خیالم قدم می زنم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا