🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهای زندگی

(ثبت: 233223) آبان 15, 1399 

 

بس شتابان در مسیر زندگانی تاختم
دوست از دشمن ره از بیراهه ها نشناختم

دیده را بستم به روی عقل و دل را روی عشق
خویش را در بین آشوب و بلا انداختم

چون که با چشم حقیقت بین نبودم آشنا
زندگی بر پایه های سست و لرزان ساختم

در خیالاتم نبود عاقل تر از من هیچ کس
چون به خود باز آمدم دیدم که یکسر باختم

نکته ها آموختم از زندگانی ای دریغ
بهر هر رازی بها از خون دل پرداختم

تا که آگه گشتم از اسرار دریای وجود
تیغ تنهایی به روی لحظه هایم آختم

 

92/07/12

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 15, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

  2. رهنورد

    آبان 15, 1399

    هر خواننده دل آگاهی می تواند با این شعر همذات پنداری کند
    وزن خوب و قافیه های عالی که متناسب با مضمون انتخاب شده کمک می کند ابیات در ذهن بنشیند و به خاطر سپرده شود.
    درود بر شما جناب حبیبی

  3. جواد مهدی پور

    آبان 15, 1399

    سلام و احترام جناب حبیبی عزیز

    خوش آمدید به جمع دوستان پاک

    زیبا سرودید

    لذت بردم از اثر قشنگتان

    زنده باشید به مهر

    💐🙏💐

  4. موسی عباسی مقدم

    آبان 15, 1399

    درود برشما بسیار زیبا سروده ای لذت بردمشادکام باشید🙏🍃🌿💐🌹

  5. مازیار نژادیان

    آبان 19, 1399

    بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا