🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهشت

(ثبت: 268359) اسفند 24, 1402 

 

میان همهمه و شلوغی
پر فروش ترین کتاب را
امضا می زنم .
اسمم
روی جلد ها
در بی خیال ترین زاویه
نشسته است .
به یاد نمی آورم
کدام خاطره را به بازی گرفته ام
و با کدام لحظه خاطره بازی کرده ام‌.
دختری ذوق زده….
با انگشت نشانم می دهد
وای خودشه نویسنده کتاب !
وفریاد می کشد :
معرکه است
“آخرین مکانی که عاشق شدم”
و فقط خودم می دانم،
این مکان در جغرافیای زندگی ام:
بهشتی خیالی است که از من رانده شده است.

#شیدا شهبازی
#خوشه_خوشه

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا