🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به پسرم مهیار

(ثبت: 233778) آذر 2, 1399 

 

گلی دارم که از گلزار عشق است
صفای دیده اش معیار عشق است

ندیدم در جهان خوشبوتر از او
نگاهم مانده بر آن چشم و ابرو

بدو خو کرده ام طاقت ندارم
نگاهش برده از دست اختیارم

به او وابسته ام من ، کی توانم
که یک لحظه بدون او بمانم

نگاهش جان و تن را می نوازد
غم و درد و بلا را چاره سازد

لبش می بوسم و چشم سیاهش
دلم را میکنم هر دم فدایش

در ایامی که با او کرده ام طی
به عشق جاودانی برده ام پی

چنین است مهر فرزندی چنین است
زهر عشقی فراتر در زمین است

گلم را کرده ام من نام مهیار
خداوندا زآفاتش نگهدار

1386

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. 🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

  2. عادل دانشی

    آذر 2, 1399

    درود آقای حبیبی عزیز
    خداوند گل باغ زندگی تان را حفظ کند
    جسارتا در بیت اول قافیه رعایت نشده

    گلی دارم که از گلزار عشق است
    صفای دیده اش معنای عشق است

    گلزار با معنا همقافیه نیست..اگر به جای معنا مثلا از بازار استفاده کنید قافیه صحیح می شود

    گلی دارم که از گلزار عشق است
    صفای دیده اش بازار عشق است.

    مانا باشید🌸🌸🌺🌺🌺🌷🌷🌷🌹🌹🌹

    • بهروز حبیبی

      آذر 2, 1399

      با سلام و عرض ادب

      در خصوص ایراد قافیه کاملا حق با شماست.

      این سروده سیزده سال پیش گفته شده است و بعدها بیت اول را به صورت زیر ویرایش کرده ام:

      گلی دارم که از گلزار عشق است
      صفای دیده اش معیار عشق است

      متاسفانه موقع ارسال شعر از متن قدیمی شعر کپی کرده ام.

      سپاس از حضورتان💐💐

  3. درودها جناب حبیبی

    .چقدر خوب است که در چند شعر اخیر شما

    عشق به مادر و پدر و فرزند به زبان شعر غوغا می کند

    امید که گلهای گلستان زندگی تان همیشه شاداب

    وقلمتان نویسان باد

    💐💐💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا