🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی شعوری

(ثبت: 4258) خرداد 23, 1396 
بی شعوری

بسمه تعالی

چه سخت میشود آندم که نور هم برود
میان خط پیاده، عبور هم برود

سحر که سر برسد وقت امتحان من است
کمی به صبح نمانده،مرور هم برود

دو هفته است زباله به خانه جمع شده
به پشت در که رسیدی سپور هم برود

تمام سینه ی ما از عفونت آکنده
طبیب خوب نیاید، بخور هم برود

بدون شهد و شهادت به کام مرگ روی
زمان غسل و کفن مرده شور هم برود

هرآنچه رفت ولی آبرو کمی مانده
از آن بترس که روزی شعور هم برود

حامد علی بیگی
ح.ع(حامی)

Http://t.me/khod313nevis

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سحر جهانی

    خرداد 24, 1396

    درود برشما جناب علی بیگی

    زیباست …….

    احسنت……

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا