🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی مهری

(ثبت: 258045) فروردین 16, 1402 

 

زیر باران مانده ام بی چتر
دستی برسان خیسِ
بی مهری نشوم…!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 16, 1402

    زیر بارانی و بی چتری؟
    بخوان بامن
    تو این بیت دل افزا را

    بی چتر در این نم نم باران بغلم کن
    سرد است هوای شب گیلان بغلم کن

    دختر عزیزم
    خورشید مهر را برایت آرزو می کنم

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. فروغ گودرزی

    فروردین 16, 1402

    سلام و درود استاد
    قلمتون سبز لذت بردم
    ممنون که منو به مهر می خونید
    در پناه خدا شاد باشید و سلاامت

  3. مهدی سیدحسینی

    فروردین 16, 1402

    درود بر شما
    موفق باشید 🌹🌹

    • فروغ گودرزی

      فروردین 17, 1402

      سلام و درود
      ممنون از مهر شما استاد

  4. محمدعلی رضاپور

    فروردین 16, 1402

    سلام و درود تان

    • فروغ گودرزی

      فروردین 17, 1402

      سلام و درود بر شما
      سپاسگزارم

  5. پروانه آجورلو

    فروردین 16, 1402

    درود مهربانو🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا