🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تازه عروس

(ثبت: 257298) اسفند 24, 1401 

 

باغ سوخت و نابود شد
بلبل اما می خواند
کاش بدانیم چه کنیم
دود به خورد بلبل نرود
در پس این خواندن ها
عشق جاریست
زندگی شیرین است.
بلبل آخر تازه عروس است
کاش بدانیم چه کنیم
دود به خورد بلبل نرود…!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 24, 1401

    سلام

    شعرتون را لایک کردم
    فقط به خاطر اینکه در ذهنم این نکته تداعی شد
    یارت را آزار نده
    حالا این آزار روش های گوناگونی داره
    سیگار
    اعتیاد
    حرف های درشت که گاه آتشی می شود و باغ زندگی را خاکستر می کند
    و عروس.. موجودی که جز محبت و عشق چیز دیگری تمنا نمی کند…

    در پناه خدا 🌱👌🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

  2. فروغ گودرزی

    اسفند 24, 1401

    سلام
    ممنون از لطف شما

  3. محمدعلی رضاپور

    اسفند 24, 1401

    عشق جاریست
    درودتان

  4. فروغ گودرزی

    اسفند 25, 1401

    سپاس از نگاه پر مهر شما🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا