🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تبر

(ثبت: 6294) تیر 26, 1397 

نمک پروده شانه هایی هستم 

که صبحگاهان

تبرهای شمالی تو 

قطع می کند 

شب سیاه قاب گرفته همیشگی 

در هیجان شکوفه های لبهایت 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا