🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی حسن نبی
تاریخ تولد: 1362/05/01
جنسیت: مرد
شهر: جندق
بیوگرافی:
آخرین اشعار حسن نبی

حسرت سال….

حسن نبی 05 اسفند 1402

حسرت سال…

سال در حسرت دیدار شما بود و نشد

غزل

خوانش: 112

سپاس: 6

تعداد نظر: 6

نداریم…

حسن نبی 07 مرداد 1402

نداریم….

مانند حسین (ع) مونس و غمخوار نداریم

خوانش: 243

سپاس: 5

تعداد نظر: 7

امیرالمومنین حیدر

حسن نبی 15 تیر 1402

امیر امومنین حیدر…

روز عید آمد علی بر خلق سَرور می شود

خوانش: 214

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

شرمنده ام..

حسن نبی 25 فروردین 1402

شرمنده ام….

یک نظر کردم به اعمالم، خودم شرمنده ام

خوانش: 109

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

در سوگ پدر…

حسن نبی 23 فروردین 1402

در سوگ پدر…

در سوگ پدر کلّ زمین ناله کنان است

غزل

خوانش: 132

سپاس: 1

تعداد نظر: 4