🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی امیر راهین
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر: تهران
بیوگرافی:

گاهی شاد گاهی آزاد گاهی پس این گاهی ها
شاید درد شایدغبار این درد
گاهی پس این شایدها
افسوس کسی عبور مرا در این شاید و گاهی ندید

آخرین اشعار امیر راهین

نشان

امیر راهین 11 تیر 1403

 

به من نشان نه به آن سر سوزن

سپید

خوانش: 40

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

درد

امیر راهین 10 تیر 1403

 

تا تو درد هایم اندازه نیست

سپید

خوانش: 25

سپاس: 1

آخرین نوشته های ادبی امیر راهین

غوغا

امیر راهین 10 تیر 1403

 

غوغا تمام وجودت را به احساس من بر می گرداند نه آن صورت که بخواهی بی درنگ چپ وراست نگاهم را متوحشانه تنها کنی

خوانش: 15

سپاس: 0

عجین

امیر راهین 01 خرداد 1402

بارها برهان پوچی بر من عرضه می کردی وخواب را درچشم فرشتگان به انزوا می کشاندی

کسی نیست جای این همه پریشانی و آشفتگی جای کابوس پر طاووس را به ارمغان بیاورد

خوانش: 79

سپاس: 0