🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تخت جمشید دلم

(ثبت: 243747) آذر 30, 1400 

 

از درون ویرانم
از بیرون آباد
گویی هر دم
مغولان
از سرزمین دلم میگذرند
و از آسمان بر سینه ام
دمادم
تیر غم می بارد

هزاران هزار آرزو
در تخت جمشید قلبم جان می بازد

و من چون جنگجویی
که به تاتار چشمانت دلباخت
کشته می شوم
اما سپر نمی اندازم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):