🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تقدیم به دانشمند شهید محسن فخری زاده

(ثبت: 234048) آذر 10, 1399 
تقدیم به دانشمند شهید محسن فخری زاده

 

بنام خدا

کسی که فاطمه را مادر خودش دانست…
شبیه حضرت “محسن” شهید خواهد شد

……………………….
علی رفیعی وردنجانی

تقدیم به روح مطهر و ملکوتی دانشمند هسته‌ای “فخر ایران زمین” شهید محسن فخری زاده عزیز ⚘صلوات⚘

 

 

 

 

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    آذر 10, 1399

    🌹🌹🌹
    💐💐💐

  2. طارق خراسانی

    آذر 10, 1399

    درود

    🌹🌹🌹

    در پناه خدا 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا