🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی حسین شیرکوند
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر: تهران
بیوگرافی:

حسین شیرکوند
متولد: 1363_ تهران
تحصیلات دانشگاهی : کارشناسی زبان و ادبیات فارسی محض
فارغ التحصیل انجمن خوشنویسان ایران
اخذ مدرک ممتاز خوشنویسی در سال 1386
اخذ مدرک فوق ممتاز خوشنویسی(خط نستعلیق) سال 1390
دارای مدرک درجه دو هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
استادان :
زنده یاداستاد حاج حسن خان شیرکوند
استاد یدالله کابلی خوانساری
استادحسین غلامی
استادغلام حسین امیرخانی
استاد دکتر جواد بختیاری

مقام سوم در جشنواره خوشنویسی قلم۱۳۸۶
مقام اول مسابقات دانشجویان کشور۱۳۹۰
مقام دوم ششمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرمندان استان تهران در سال۱۳۹۱
برگزیده جشنواره ملی خوشنویسی حافظ قرآن سال۱۳۹۲
رتبه برگزیده جشنواره خوشنویسی یاران آفتاب۱۳۹۳
رتبه اول جشنواره ملی خوشنویسی مشق صلوات سال۱۳۹۴
رتبه اول جشنواره خوشنویسی علی مع الحق سال۱۳۹۴
رتبه اول دومین جشنواره فرهنگی هنری استان تهران
رتبه اول جشنواره خوشنویسی مشق صلوات در سال۱۳۹۵
رتبه اول جشنواره ملی مشق صلوات درسال ۱۳۹۶
شرکت در جشنواره بین المللی فجر دوره چهارم، پنجم و ششم و....

شرکت در جشنواره های خوشنویسی بین المللی قرآن کریم (نمایشگاه و ورکشاپ)

شرکت در جشنواره های خوشنویسی طلوع خرداد، ملی محمد رسول الله، وقف چشمه همیشه جاری، قلم، قرآنی آیات، مطبوعات و خبرگزاری ها ، همایش ملی دوم خرداد، قربان تا غدیر، شمسه ، حافظ قرآن شیراز ، جشنواره بین المللی رضوی مشهد و یزد ولرستان، ظهور عشق ، لبیک یا حسین ، جشنواره فرهنگی هنری دیدار، فرهنگ و هنردر برج میلادتهران و .......
دوسالانه های بین المللی خوشنویسی قزوین و ...
شرکت در همایش کتابت قرآن کریم در یک شب تالار وحدت سال۱۳۹۰
شرکت در همایش اسما الله تهرانسر۱۳۹۲
شرکت در نمایشگاه بین المللی کتاب پکن ۱۳۹۶
شرکت درنمایشگاه همبستگی ملی هنرمندان ۱۳۹۶
شرکت در نمایشگاه دمشق سوریه ۱۳۹۶
شرکت درنمایشگاه عاشورایی نی ناله ۱۳۹۷
شرکت درنمایشگاه خوشنویسی تورنتوکانادا۱۳۹۷
برگزیده جشنواره هم قلم بااستاد۱۳۹۷
برپایی چندین نمایشگاه انفرادی و جمعی در تهران و سایر شهرستانهای ایران( بیش از 70 نمایشگاه)

برپایی و شرکت در بیش از 200 روز ورکشاپ( اجرای زنده خوشنویسی) ونمایشگاه خوشنویسی در تهران و شهرستانهاوهمچنین کشورهای خارجی از جمله( امارت متحده عربی، ترکیه، چین،سوریه،کانادا و ....)
برگزاری چندین کارگاه کتیبه نویسی ونشست خوشنویسی درموردخط نستعلیق واجرای زنده باقلم کتیبه و......
نوشتن کتاب های رباعیات خیام، مناجات خواجه عبدالله و ترجمه دعای کمیل و ...
و چاپ آثار در مجموعه های مشترک کتاب جشنواره بین المللی خوشنویسی فجر (چند دوره )
تدریس خوشنویسی در دانشگاه پیام نور قرچک ودانشگاه پردیس فرهنگیان و سازمان هلال احمر و انجمن خوشنویسان ایران و چندین آموزشگاه خصوصی

آخرین نوشته های ادبی حسین شیرکوند

تبریک نوروز

حسین شیرکوند 04 فروردین 1400

 

تبریک نوروز:

خوانش: 551

سپاس: 28

تعداد نظر: 23

هستی عشق

حسین شیرکوند 18 آذر 1399

 

طفیل هستی عشقند آدمی و پری

خوانش: 1173

سپاس: 18

تعداد نظر: 15

نهال شوق

حسین شیرکوند 04 مهر 1399

 

به عمری یک نفس با ما چو بنشینند برخیزند

خوانش: 998

سپاس: 14

تعداد نظر: 8

برتر از گوهر

حسین شیرکوند 28 مرداد 1399

 

نستعلیق به قلم

خوانش: 929

سپاس: 8

تعداد نظر: 1

اشارت

حسین شیرکوند 20 فروردین 1399

 

هلال عید به دور قدح اشارت کرد

خوانش: 975

سپاس: 14

تعداد نظر: 18