🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تلخ

(ثبت: 256318) بهمن 27, 1401 

 

شربتی تلخ خوراندند مرا
من و شیرینی
روزگاریست گم شده ایم..‌!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 27, 1401

    در این دوران تلخ و سخت و غمگین
    الهی کام گل شیرین شیرین

    سلام

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. فروغ گودرزی

    بهمن 28, 1401

    درود بر شما لستاد
    سلامت و شاد یاشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا