🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تماشاخانه

(ثبت: 261075) خرداد 31, 1402 
تماشاخانه

تماشاخانه ای است پنجره
هیاهوی برگ ها
میان بگو مگوی گنجشک ها گم‌شده
نسیم گیج می دود
بین شاخه ها
و هر بار که تن لطیفش گیر می کند
به نوک تیز شاخه ها
شاخه را می تکاند
و دسته دسته توت
پچ پچ کنان
و ریسه زنان
پایین می افتند
تماشاخانه ی عجیبی است
پنجره
وقتی آواز رفتن کسی را
می خواند و
باآمدن دیگری
ساز پرده را کوک می کند

 

#شیدا_شهبازی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا