🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جای بهتر

(ثبت: 233567) آبان 26, 1399 

قالب سروده: غزل
موضوع: درد و دل
نام سروده: جای بهتر
✍علی مهدوی

میخواهم از زمین به زمان ها سفر کنم
از این میان روم به جهان ها سفر کنم
باور نمیکنم که زمین جای بهتری است
ای کاش رو به سوی گمان ها سفر کنم
اینجا کسی به دردُ دل من نداده گوش
باید به زیر آبِ روان ها سفر کنم
کَس جُم نمیخورد سرجایش نشسته است
با همتی به شهر تکان ها سفر کنم
بی تابُ خسته ام چه کنم چاره از کجاست
باید روم به شهر توان ها سفر کنم
گاهی چنان ز دور و برم خسته میشوم
در گوشه ای روم که از آنها سفر کنم
از بین این جماعت نامرد و بد زبان
پنهان شوم؛ زِ زخم زبان ها سفر کنم
آخر گلایه ام که به جایی نمیرسد
باید مثال بادِ خزان ها سفر کنم
صد ها نفر مثال منِ خسته جان هنوز
ساکت همی به شهر بیان ها سفر کنم

✍علی مهدوی
تاریخ: ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
هنگام:۰۲:۲۱

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 26, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

  2. جواد مهدی پور

    آبان 26, 1399

    درود بر شما جناب مهدوی عزیز

    زنده باشید

    💐💐💐

  3. مازیار نژادیان

    آبان 26, 1399

    درودها جناب مهدوی

    غزلی گلایه مند و اما زیبا از قلم شما خواندم

    مانا و پیروز باشید هماره به مهر

    💐💐💐💐💐

  4. موسی عباسی مقدم

    آبان 26, 1399

    درود زیبا بودلذت بردم شادکام باشید🌿💐💐💐🍃🍃🍃🌹🌹🌹

  5. عظیمه ایرانپور

    آبان 27, 1399

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا