🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جای تو خالیست..

(ثبت: 240662) تیر 29, 1400 

 

تا چشم كار میكند
جای تو خالیست!
امروز میخاستم
هر چیزی كه بوی تو میداد را بسوزانم
ولی
افسوس
جانم آتش گرفته است ،این روز ها ذهن خسته من پر از
سكوت
پنجره های خاك گرفته
اتاق خالی از توست..
نمیدانستم سنگینی تنهایی ام بیشتر می شود در ازدحام آدم ها!
تنهایى ام پاى خودم ، همین قدر كه بدانى خسته ام كافیست. . .

شهریور نود و پنج
مهران قرجه داغی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا