🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جمعه

(ثبت: 259273) اردیبهشت 23, 1402 

#جمعه

جمعه ها
رنگ غروب می پاشند
بر تن خسته ی شهر
حوصله ی شعرم
سر می رود
بس که سوت و کور
می شوند جمعه ها

 

#شیدا_شهبازی
#سپکو

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 23, 1402

    جمعه ها رنگ غروب است دلم می گیرد
    بی تو غم در دل افسرده چه دَم می گیرد!

    سلام و درود

    تمام ایام تان به شادی باد

    در پناه خدا 🌱👌🌹🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا