🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حاشا

(ثبت: 266911) دی 30, 1402 
حاشا

بسمه المهیمن
حاشا

هر چند نومیدی خود را سخت حاشا می کنم
اوضاع را با خشم و ناکامی تماشا می کنم

بر خاک خود می گریم و بر آب حسرت می برم
آه ضعیف خویش را با ناله سودا می کنم

این حجم از ناکارامدی و جهل و ناشایستگی
را من نمی دانم کجای مملکت جا می کنم

می دانم اینجا هیچ چیزی نیست اما باز هم
با باور اعجاز عشق این پا و آن پا می کنم

آه ای مسیحای وطن در جایی از شب بی گمان
انفاس قدسی تو را در خویش پیدا می کنم

مهدی در آن دم این زمین زخمی و آشفته را
در گام های نوبهار عشق احیا می کنم

در امتداد معجزه دریاچه های خشک را
با اهتمام و غیرت و عشق تو دریا می کنم

 

#مهدی_رستگاری
هفدهم دی سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
هفتم ژانویه ۲۰۲۴ میلادی

دفتر شعر روزگاران

۹۹۱

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درود زیبا ودلنشین سروده اید
    ⚘⚘⚘⚘
    زنده باشید به مهر

    • مهدی رستگاری

      بهمن 1, 1402

      درود و سپاس فراوان جناب عبداله پور🌹🌷🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا