🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حرفهای دل

(ثبت: 222569) اسفند 1, 1398 

 

گفتی که هر حرف دلت را شعر نابی کن
هشیاری و دلتنگیت را غرق خوابی کن

با این که قلبم از زمانه درد میگیرد
گفتی تمام دردهایش را کتابی کن

من بین ماندن یا که رفتن مانده بودم، بعد
گفتی بخند و گریه را با نه جوابی کن

از خاطرات و روزگار تلخ و شیرینت
درسی بگیر و یک سفر پا در رکابی کن

گفتی که در دنیای سر مستان عاشق هم
ساقی بشو پیمانه را پر از شرابی کن

#آذر_رئیسی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا