🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حریم آل عبا_ تقدیم به حضرت امام علی علیه السلام

(ثبت: 6075) خرداد 10, 1397 
حریم آل عبا_ تقدیم به حضرت امام علی علیه السلام

                    بنام خدا

              “حریم آل عبا “

سنگی تمام آینه‌ها را شکسته بود
ابلیس باز قلب خدا را شکسته بود

ساحل نگاه کرد به دریای بی‌کران؛
موسی نشسته بود؛ عصا را شکسته بود

شاید سکوت کرد که بغضش نهان شود؛
بغضی شدید، لحن صدا را شکسته بود

ظرف گدایی‌ همه از شیر پُر، ولی،
شمشیر سرخ، ظرف گدا را شکسته بود

در سجده‌ بود مرد، که نامرد ناگهان،
حبل‌المتین ارض و سما را شکسته بود

حرمت نمانده بود برای کسی دگر؛
شخصی “حریم آل عبا” را شکسته بود

لعنت به ابن‌ملجم ملعون که بی‌درنگ،
فرق امام اوّل ما را شکسته بود

شاعر دوباره آخر شعرش گریز زد:
شعری که قلب کرب و بلا راشکسته بود

                       ……
تقدیم به حضرت امام علی علیه السلام

                        …..

       بااحترام ؛ علی رفیعی(امید)

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. رضا زمانیان قوژدی

    خرداد 10, 1397

    سلام و درود استاد رفیعی بزرگوار

    اجرتون با مولا.

    • علی رفیعی

      خرداد 12, 1397

      سلام و عرض ارادت استاد زمانیان عزیز

      تشکر و سپاس از لطف جنابعالی

  2. موسی عباسی مقدم

    خرداد 11, 1397

    سلام بر استاد رفیعی عزیز زیبا بود بزرگوار

    • علی رفیعی

      خرداد 12, 1397

      سلام و عرض ادب استادعباسی‌مقدم گرانقدر

      از لطف جنابعالی سپاسگزارم

  3. علیرضا حکیم

    خرداد 11, 1397

    درودها بزرگوار

    شعر بسیار زیبایی بود

    احسنتم

    • علی رفیعی

      خرداد 12, 1397

      سلام و عرض ادب حضور استاد حکیم عزیز

      بسیار ممنونم از نظر لطف جنابعالی

  4. احمد نوری

    خرداد 12, 1397

    درود استادارجمند و دوست گرامی

    بسیار زیبا وپر محتواست این سروده ی زیبای شما

    • علی رفیعی

      خرداد 12, 1397

      سلام و عرض ادب استادبزرگوار و دوست گرامیم

      خوشحال شدم از دیدارتون…ممنونم از لطف و محبت جنابعالی …موید باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا