🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حضور

(ثبت: 242827) آبان 24, 1400 

 

فصل هایم خالی شده
از اردیبهشت خيالت،
پاییز شده
رویای محالت
دست هایم خشکیده
بی لمس لطافت انگشتانت
ثانیه هایم خالی از عطر حضورت

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 24, 1400

    سلام و درود

    کوتاهی زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

  2. درودها بانو🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا