🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حلزون وار

(ثبت: 261758) تیر 19, 1402 
حلزون وار

 

حلزون وار
نگاه می کنند
کودکان چشمانم
رفتن تو را
… آهسته

 

 

 

 

نظرها 13 
  1. رسول علی محمدی

    تیر 19, 1402

    سلام و درودها خانم سمیعی عزیزو گرانقدر
    کوتاه و زیبا و پرمعنا
    شاعرانگی هایتان مستدام و گوهر وجودتان مصون از تلخی و گزند روزگار 🙏🙏🌹🌹🌹🌹

    • تیر 19, 1402

      درودتان باد جناب استاد علی محمدی ادیب گرانقدر،
      به مهر می خوانید مهربان
      صمیمانه سپاسگزارم از لطف و توجه ارزشمندتان،
      و سپاس فراوان برای دعای خیرتان 🙏💫💠🌸
      نویسا باشید و سرفراز و سبز و شادمان
      🌷🍃⁦☘️⁩🌸🌺💖🌺🌸⁦☘️⁩🍃🌷

    • تیر 19, 1402

  2. طارق خراسانی

    تیر 19, 1402

    سلام
    کوتاه زیبایی ست
    عجیب به دلم نشست
    در پناه خدا🌱🌹🌱👌👌👌👌👌👌👌👌🌱🌹🌱

    • فیروزه سمیعی

      تیر 19, 1402

      درودتان باد جناب استاد خراسانی ادیب گرانقدر 🌞
      خیلی خوشحالم که مورد پسندتون واقع شد ⁦☘️⁩🌸🍃🌺🌟🌺🍃⁦☘️⁩
      و باعث افتخاره برام حسن توجه و حضور ارزشمندتان 🙏🌹🌸
      صمیمانه سپاسگزارم 🙏🌺🍃
      نویسا مانید وسبز وسرفراز باشید همواره
      ⁦🌹🍃⁦☘️⁩🌺🌟🌸💖🌸🌟🌺⁦☘️⁩🍃🌹

  3. شیما رحمانی

    تیر 19, 1402

    درود فیروزه عزیز کوتاه جالب پرمعنا🌹🌹🌹🌹

    • فیروزه سمیعی

      تیر 19, 1402

      درودتان باد دوست جانم 💗
      به مهر می خوانید نازنینم ⁦❤️⁩ صمیمانه سپاسگزارم از توجه و حضور قشنگت💠🌸🙏⁦☘️⁩
      نویسا مانید وسبز وسرفراز و شادمان
      🍃🌺🌹⁦☘️⁩🌟🌸⁦❤️⁩🌸🌟⁦☘️⁩🌹🌺🍃

  4. سینا دژآگه

    تیر 19, 1402

    سلام و عرض ادب
    بسیار زیباست. کوتاه و تامل‌برانگیز سرودید.
    زنده باشید🌺🌸🌺🌸

    • فیروزه سمیعی

      تیر 19, 1402

      درود و عرض ادب و احترام فراوان جناب دژآگه ادیب گرانقدر 🌞
      به مهر خواندید مهربان🍃🌺🌹
      صمیمانه سپاسگزارم از لطف و حضور ارزشمندتان 🙏💎🍃⁦☘️⁩🌸🌺
      نویسا مانید وسبز وسرفراز و درخشان
      🌹🌺🍃⁦☘️⁩🌸🌟💖🌟🌸⁦☘️⁩🍃🌺🌹

  5. مهرداد مانا

    تیر 19, 1402

    رفتی؟
    این که خبر خاصی نیست
    خبر آن است که پس از تو
    کودکان دلم بی خوابند…

    اینم تقدیم تان

    • فیروزه سمیعی

      تیر 19, 1402

      درودتان باد جناب استاد مانا ادیب گرانقدر🌞

      زنده باد👏👏👏👏🌺🍃⁦☘️⁩🌹
      زیبا سروده اید و دلنشین
      صمیمانه سپاسگزارم از بداهه نوازی زیبا و ارزشمندتان 🙏💎🌹⁦☘️⁩🍃🌺
      سبز باشید هماره و نویسا و سبز
      🍃⁦☘️⁩🌹🌺🌟🌸💖🌸🌟🌺🌹⁦☘️⁩🍃

  6. سیامک عشقعلی

    تیر 20, 1402

    درود بر شما زیبا بود

  7. فیروزه سمیعی

    تیر 20, 1402

    درودتان باد جناب استاد عشقعلی ادیب گرانقدر 🌞
    بی مهر خواندید مهربان
    صمیمانه سپاسگزارم🙏🌷
    نویسا مانید وسبز وسرفراز
    🌸🌺🍃⁦☘️⁩💖⁦☘️⁩🍃🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا