🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اسپند

(ثبت: 263935) شهریور 27, 1402 

 

نسیم سحری
که می وزی بر صورتم

چشم انتظار آمدنت
دانه دانه
اسپند در راهت نشاء می کنم

دودش
به چشم خودم می رود…

 

 

 

نظرها 14 
  1. ماه بانوی سرزمینم
    سلام و درود
    چون همیشه ظریف و زیبا بود
    سپاس

    • فیروزه سمیعی

      شهریور 27, 1402

      درودتان باد جناب استاد شرعی ادیب گرانقدر 🌞
      خوشحالم از نظر ارجمندتان گذشت 🌸
      به مهر می خوانید و می نویسید مهربان ☘️
      بی نهایت سپاسگزارم از حسن توجه و حضور ارزشمندتان 🙏💎🌸🌺
      پاینده باشید و نویسا
      🌻🌻🌻🌻🌻👌

  2. مینا .تمدن خواه

    شهریور 27, 1402

    درود بر شما نازنین بانو
    بسیارعالی و دلنشین
    دستمریزاد
    🌹🌹🌹

    • فیروزه سمیعی

      شهریور 27, 1402

      درودتان باد مهربانوی ادیب و گرانقدرم 💗
      بر من منت نهادید مهربانم و به مهر خواندید نازنینم 🌹
      صمیمانه سپاسگزارم از حسن توجه و حضور ارزشمندتان 🙏💎🌹
      پاینده باشید و نویسا
      🌹🌹🌹🌹🌹

  3. طارق خراسانی

    شهریور 27, 1402

    سلام و‌درود

    بلا از چشم پاک ات بر حذر باد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

    • فیروزه سمیعی

      شهریور 27, 1402

      درودتان باد جناب استاد خراسانی ادیب گرانمهر 🌞
      بسیار خوشحالم از نظر ارجمندتان گذشت 🌸
      صمیمانه سپاسگزارم از دعای خیرتان مهربان 🌺
      سلامت باشید و سرفراز مانید و نویسا
      🌹🌹🌹🌹🌹

  4. مهرداد مانا

    شهریور 27, 1402

    فیروزه خانم
    حالا بیا و کلمه ی نسیم را از شعر بردار :

    سحر که می وزی به صورتم ….

    ببین حذف یک کلمه که نیازی به بودنش نیست ، چقدر موثر خواهد بود ؟؟

    • فیروزه سمیعی

      شهریور 27, 1402

      درودتان باد جناب استاد مانا ادیب گرانقدر 🌞
      چشم حتما

      چقدر عالی شدشعر با همین تغییر در ابتدای شعر 😍
      زنده باد 👏👏💯☘️🌹
      صمیمانه سپاسگزارم از راهنمایی و حسن توجه ارزشمندتان 🙏💎🌹
      پاینده باشید و سرفراز مانید و هماره نویسا مهربان
      🌹🌹🌹🌹🌹

  5. مدینه ترکاشوند

    شهریور 28, 1402

    سلام عزیز بانوی زیبا قلم
    احسنت بسیارزیبا قلمتان نویسا

    • فیروزه سمیعی

      شهریور 29, 1402

      درودتان باد مهربانو ترکاشوند عزیزم
      ادیب گرانقدرم 💗
      به مهر خواندید نازنینم 🌺
      صمیمانه سپاسگزارم از حسن توجه و حضور ارزشمندتان 💎🙏🌻🌱🌹
      نویسا مانید وسبز
      ☘️🌻🌻🌻🌻☘️

  6. سینا دژآگه

    شهریور 29, 1402

    سلام و عرض ادب بانو سمیعی ارجمند
    بسیار زیباست مثل همیشه.چشمانتان پر نور.
    زنده باشید🌸🌺🌸🌺

    • فیروزه سمیعی

      شهریور 29, 1402

      درودتان باد جناب استاد دژاگه ادیب گرانقدر 🌞
      بر من منت نهادید مهربان ☘️🌹🌻
      و خوشحالم از نظر ارجمندتان گذشت 🌸🌷🌱
      صمیمانه سپاسگزارم 🙏🌱☘️🌺🌸🌷🌺
      پاینده باشید و سبز
      ☘️🌻🌻🌻🌻☘️

  7. مهدی سیدحسینی

    مهر 5, 1402

    🌹🌹

  8. سیامک عشقعلی

    مهر 8, 1402

    درود بر شما سرکارخانم
    دلنشین و شیوا بود 🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا