🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خیابان

(ثبت: 263484) شهریور 11, 1402 
خیابان

❗️یک

خیابان رفت و آمدها را حساب نکرد
خانه خراب / کوچه ها

دو❗️

چراغ راهنما سوخت
دودش در چشم عابر رفت

سه❗️

باغچه
گل سرخ را به خاک سپرد

گل مصنوعی خندید

➖➖➖➖➖➖➖
نقاشی اثر عزیزه خدادادی

فارغ التحصیل ارشد نقاشی، دانشگاه تربیت مدرس،
مدرس هنر و نقاشی،
برگزاری گالری های مختلف
سبک فیگوراتیو مفهومی

 

 

نظرها 10 
  1. سیامک عشقعلی

    شهریور 11, 1402

    درود بر شما عالی بود 🌍☀️

    • فیروزه سمیعی

      شهریور 11, 1402

      درودتان باد جناب استاد عشقعلی ادیب گرانقدر 🌞
      به دیده ی مهر می خوانید مهربان 🌺
      صمیمانه سپاسگزارم 🙏💎🌸☘️
      نویسا مانید وسبز باشید و سرفراز
      🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌱

  2. سینا دژآگه

    شهریور 11, 1402

    باغچه
    گل سرخ را به خاک سپرد

    گل مصنوعی خندید

    سلام و عرض ادب بانو سمیعی ارجمند
    همیشه از خواندن اشعارتان لذت می‌برم و گمانم از رویه تا ابد ادامه داشته باشد. درود بر شما.
    زنده باشید به مهر و سرودن🌸🌺🌸🌺

    • فیروزه سمیعی

      شهریور 11, 1402

      درودتان باد جناب استاد دژاگه ادیب گرانقدر 🌞
      خیلی خوشحالم از نظر ارجمندتان گذشت 🌺برایم باعث امتنان خاطر و افتخارست مهربان 🌻☘️
      خدای را سپاس که همراه شما فرهیختگان جان هستم 💐💫
      و صمیمانه سپاسگزارم از حسن توجه و حضور ارزشمندتان 💎🙏🌸☘️🌻🌺🌱
      پاینده باشید و سرفراز و سبز و هماره درخشان
      🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌱

  3. معین حجت

    شهریور 11, 1402

    درود بانو بسیار عالی سروده اید، حظ بردم …
    بر نقاش هنرمند نیز درود فراوان ..
    هر دو دستمریزاد 👏👏👏💐💐💐

    • فیروزه سمیعی

      شهریور 11, 1402

      درودتان باد جناب استاد حجت ادیب گرانقدر 🌞
      بر من منت نهادید مهربان☘️🌺
      و باعث افتخارست برایم حسن توجه و حضور ارزشمندتان 💎🌸🌺☘️
      صمیمانه سپاسگزارم 🙏🌱🌻🌺
      پاینده باشید و سرفراز مانید و سبز
      هماره نویسا 💫
      🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌱

    • فیروزه سمیعی

      شهریور 11, 1402

  4. مهرداد مانا

    شهریور 11, 1402

    فیروزه ی عزیز
    کارهایت تازگی خاص دارد . لطفا به همین روند ادامه بدهید

  5. مریم محبوب

    شهریور 11, 1402

    🌹

    درودها نازنین بانو

    ❤️🌹❤️

  6. برهان جاوید

    شهریور 13, 1402

    درود بر شما
    چنین به کار گیری بجا و کار کشیدن از کلمات برای بیان یک مفهوم بسیار زیباست و انتقال این حس برای خواننده بسیار لذت بخش است
    🌺🌺🌺👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا