🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خاطره ی شالیزار

(ثبت: 243145) آذر 8, 1400 

 

‌نگاه کن
شبم در حسرت می گذرد
و روزم در انتظار

گذشته ها را ورق میزنم
در خاطره ی شالیزار
من و تو
در فصل طلایی خوشه ها
کنار اردک ها

چشمه ، ترنم زمین
باران ، ترانه ی آسمان و تو
ترنم ترانه ی من بودی

من می پرستیدمت
اما تو
هرگز عاشقم نبودی.