🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خلوت رازآمیز

(ثبت: 267175) بهمن 3, 1402 
خلوت رازآمیز

بسمه اللطیف
#رباعی-شماره ۶۳
خلوت رازآمیز

آن گاه که در #خلوت راز آمیزی
آن خرمن موی خود به هم می ریزی

یک لحظه مرا می کند از خود بیخود
غوغای قیامتی که می انگیزی

 

#مهدی_رستگاری
سی ام خرداد سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
بیستم ژوئن سال ۲۰۲۳ میلادی
رباعی سرایی گروه ادبی《ادیبانه》

دفتر شعر روزگاران
۸۸۲

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 3, 1402

    آن گاه که در #خلوت راز آمیزی
    آن خرمن موی خود به هم می ریزی

    یک لحظه مرا می کند از خود بیخود
    غوغای قیامتی که می انگیزی
    به به

    درودها بر شما

    🌱♥️👌👌👌👌👌👌👌♥️🌱

    • مهدی رستگاری

      بهمن 5, 1402

      درود و سپاس بیکران استاد گرامی . عید را تبریک عرض می کنم🌹🌷🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا