🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خمیازه

(ثبت: 262120) مرداد 14, 1402 

 

سایه ها
برتن کوچه
کش می آیند
اما
کوچه هنوز
در خنکای عطرتو
رویا ها را
خمیازه می کشد

 

#شیدا_شهبازی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    مرداد 14, 1402

    سلام
    و جای کوچه و اما که عوض شوند ، خوانش زیباتری را شاهد خواهیم بود :

    کوچه اما …

    • شیدا شهبازی

      مرداد 25, 1402

      سلام و احترام

      درست می فرمایید

      سایه ها
      برتن کوچه
      کش می آیند
      کوچه اما
      در خنکای عطرتو
      رویا ها را
      خمیازه می کشد

      #شیدا_شهبازی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا