🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خواب عروسک ها

(ثبت: 229729) مرداد 2, 1399 

 

قبل از کامل شدنِ ماه
آنگاه که باغ را گذرِ نهری مست می کند
و موج می اندازد به علف ها_
قبل از گرگ و میش
قبل تر از اینکه قورباغه ها آوازشان تمام شود
و قطار تل زنگ بگذرد
بعد از خواب عروسک
باید برای خانه نامه ای بنویسم
از جمعیتِ متفرقی
با خال های قرمز بر پیشانی
از رد خون بر آب که به ریشه ۶ا می رسد
و نیلوفرانی که در سرزمینم روییده اند
باید بنویسم
از شقیقه هایی که با فشار هیچ ماشه ای
از امتداد صدای آب که از کف دستان مادرم می ریزد
از زاگرس که هوره می خواند
و کویر کوه
این کوچک دوستداشتنی
از دنا
که مسافرانش را برنمی گرداند
سانچی که هنوز می سوزد
برای پدرم بنویسم
بنویسم
آبان تا آبان
دخترت
سالهاست خوابش نمی برد.

اکرم نوری

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدرضا نعمت پور

    مرداد 2, 1399

    زیباست🌷🌷🌷🌷

  2. طارق خراسانی

    مرداد 3, 1399

    سلام و درود

    احساس در این شعر موج می زند

    در پناه خدا شاد زی 🌿👏👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا