🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خوب من

(ثبت: 239615) خرداد 15, 1400 

 

چه دیــر به دیــر
به خواب زندگی ام می آیی !
نمی دانی
كه من
دلواپســی هایم را
با رویـــــاهای تــــو رنگ می زنم ؟!
نمی دانی
كه اندوهـــــم
با خیــال تـــو
می آمیــزد …
تا غــزل غــزل ترانه شود ؟!
تو خـوب می دانی
خـوب من !
خوب می دانی …
كه در اندوه فاصــــله
پنجــــره ی اتاقم باز نمی شــود
حتی
تا هوای تازه بنوشـــــم..!

مهران قرجه داغی

سیزدهم بهمن نود و پنج

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا